Apmeklējiet mūsu preses centru / 04/19/2012

MICHELIN PRIMACY 3 - papildu drošība

Jaunā MICHELIN Primacy 3 vasaras riepa nodrošina teicamu saķeri visos ceļa apstākļos, nepieļaujot kompromisu attiecībā uz citiem veiktspējas parametriem, proti - degvielas patēriņu un kalpošanas ilgumu. 60 inženieru komanda pavadīja vairāk kā 3 gadus šīs riepas izstrādē.
Michelin inženieri strādāja, cieši sadarbojoties ar zinātniekiem no Satiksmes negadījumu pētījumu institūta, kas izveidots Drēzdenes Universitātē. Izanalizējot 20 000 satiksmes negadījumu Eiropā, kas notikuši desmit gadu ilgā periodā, viņi secināja, ka bremzēšana ir būtisks drošības faktors. Vācu inženieru apkopotā informācija tika izmantota, lai atzīmētu negadījumu veidus, un sniedza iespaidīgus statistikas datus, kā rezultātā tika izstrādāta riepa, kas atbilst augstākajām drošības prasībām.

 

Lai pierādītu MICHELIN Primacy 3 piedāvāto drošības līmeni, Michelin lūdza divus neatkarīgus testēšanas centrus - TÜV SÜD Automotive un IDIADA - veikt salīdzinošus testus, izmantojot šo riepu un četru galveno konkurentu riepas (testu rezultātus skatīt zemāk).

Riepa spēj sniegt maksimālu drošību tikai tad, ja tā ir nepārtrauktā kontaktā ar ceļa virsmu, neatkarīgi no tā, vai šī virsma ir slapja vai sausa. Pateicoties inovatīvām tehnoloģijām, MICHELIN Primacy 3 piedāvā izcilu saķeri.

Gumijas savienojums ar tā unikālo sastāvdaļu kombināciju
Jaunais gumijas savienojums, ko ietver MICHELIN Primacy 3, ir unikāla, sarežģīta dažādu elastomēru, uz silīcija bāzēta pastiprinoša materiāla un uz sveķiem bāzēta mīkstinātāja kombinācija. Šis savienojums ir inovatīvs ne tikai sastāvdaļu dēļ. Kas ir vēl svarīgāk - katras sastāvdaļas optimālais daudzums un sajaukšanas metode, kas cieši sasaista komponentus, piedāvā teicamu riepas kalpošanas ilgumu.

Protektora raksts ar inovatīvām lamelēm

To prasību dēļ, kas tiek piemērotas riepām, strauji bremzējot vai izbraucot līkumus gan uz slapjas, gan sausas ceļa virsmas, ir svarīgi, lai maksimāli liela gumijas virsma būtu kontaktā ar pamatu.
Bremzēšanas laikā MICHELIN Primacy 3 nodrošina, ka visa riepas virsma ir kontaktā ar ceļa virsmu, pateicoties jaunam patentētam protektora rakstam ar automātiskas bloķēšanas lamelēm. Ar īpašiem atbalsta elementiem tās ieslēdzas cita citā, lai padarītu blokus stingrākus un bremzēšanas laikā tiem būtu mazāka iespēja zaudēt savu formu, tādējādi uzlabojot bremzēšanas efektivitāti un saīsinot bremzēšanas ceļu.

Papildus oriģinālajam dizainam jaunās lameles tiek izgatavotas, izmantojot jaunu tehnoloģiju, kas dod iespēju samazināt to biezumu līdz divām desmitdaļām milimetra. Tas nozīmē, ka tās ir divas vai trīs reizes plānākas nekā ziemas riepu lameles.
MICHELIN Primacy 3 priekšrocības ir atzinuši autoražotāji, kuri šo riepu izmantojuši savu jauno modeļu oriģinālajā aprīkojumā, to starpā Ford Mondeo, Audi A6, Volvo V60 Hybrid, Renault Clio 4, Golf VII, BMW 5, Mercedes S-Class.
MICHELIN Primacy 3: Īpašības un pieejamie izmēri
MICHELIN Primacy 3 riepa ir pieejama 38 dažādos izmēros. 
Ātruma kategorija: H, V, W, Y
Izmēru attiecība: 65 pret 45
Borta balstvirsmas diametrs: 15 līdz 18 collas

Michelin inženieri, kuri strādāja sadarbībā ar zinātniekiem no Drēzdenes Universitātes Satiksmes negadījumu pētījumu institūta Vācijā, analizēja 20 000 satiksmes negadījumus Eiropā, kas notikuši desmit gadu ilgā periodā. Vācu inženieru apkopotā informācija tika izmantota, lai atzīmētu negadījumu veidus, un sniedza būtiskus statistikas datus Michelin inženieriem, kuri meklēja risinājumus, kas varētu garantēt augstāko saķeres līmeni uz sausas un slapjas ceļa virsmas.
Pētījums parādīja, ka:

    • 70% negadījumu notiek uz sausas ceļa virsmas;
    • 60% negadījumu notiek pilsētās un braucot ar nelielu ātrumu;
    • 75 negadījumu notiek uz taisniem ceļiem (20% no kuriem ir slapji);
    • 25% negadījumu notiek, izbraucot līkumus (50% no kuriem notiek uz slapjiem ceļiem). Šie ir nopietnākie satiksmes negadījumi;
    • 99% negadījumu uz slapjas ceļa virsmas notiek ļoti seklā ūdenī, bez slīdēšanas, no kā tik ļoti baidās autovadītāji. (Satiksmes negadījumu dati ir iekļauti MICHELIN Primacy 3 informatīvo materiālu 1. daļā).

Michelin projektētāju izaicinājums, strādājot ar MICHELIN Primacy 3, bija izstrādāt jaunu riepu ar uzlabotu bremzēšanas veiktspēju – galveno drošības faktoru, nepieļaujot kompromisu attiecībā uz degvielas taupību un kalpošanas ilgumu. Rezultātā viņi piedāvāja MICHELIN Primacy 3 riepu, kas nodrošina teicamu saķeri un palīdz samazināt degvielas patēriņu (līdz 70 litriem visā riepas kalpošanas laikā1), vienlaicīgi piedāvājot arī augstu kopējo nobraukumu.

Lai pierādītu MICHELIN Primacy 3 piedāvāto drošības līmeni, Michelin lūdza divus neatkarīgus testēšanas centrus - TÜV SÜD Automotive un IDIADA - veikt salīdzinošus testus, izmantojot šo riepu un četru galveno konkurentu riepas. Testu rezultāti2 parādīja zemāk minēto.

  • MICHELIN Primacy 3 nodrošina labāko bremzēšanas veiktspēju uz sausas ceļa virsmas. Samazinot ātrumu no 100 km/h līdz automašīnas pilnīgai apstādināšanai, bremzēšanas ceļš ar MICHELIN Primacy 3 bija par 2,2 metriem īsāks nekā četriem galvenajiem konkurentiem

      Piebilde: 70% negadījumu notiek uz sausas ceļa virsmas.

  • MICHELIN Primacy 3 nodrošina labāko bremzēšanas veiktspēju uz slapjas ceļa virsmas. Samazinot ātrumu no 80 km/h līdz automašīnas pilnīgai apstādināšanai, bremzēšanas ceļš ar MICHELIN Primacy 3 bija par 1,5 metriem īsāks nekā četriem vadošajiem konkurentiem tirgū.

      Piebilde: 99% negadījumu uz slapjas ceļa virsmas notiek ļoti seklā ūdenī.

  • MICHELIN Primacy 3 nodrošina teicamu saķeri, izbraucot līkumus uz slapjas ceļa virsmas. Braucot ar ātrumu 90 km/h, MICHELIN Primacy 3 nodrošina papildu saķeri, kas ļauj braukt ar ātrumu, kas palielināts par 3 km/h3. 

      Piebilde: 25% negadījumu notiek, izbraucot līkumus (50% no kuriem notiek uz slapjas ceļa virsmas), un šie ir nopietnākie negadījumi.

Michelin ir tehnoloģiju līderis pasaules riepu nozarē. Michelin Grupa ražo, pārdod un veicina mobilitāti uzlabojošus produktus un pakalpojumus, kas ietver riepas vieglajām automašīnām, kravas automašīnām, lidmašīnām, velosipēdiem, lauksaimniecības un būvniecības tehnikai, motocikliem un kosmosa kuģiem, kā arī ceļvežus, kartes, atlantus un ceļojumu pakalpojumus internetā (ViaMichelin.com). Michelin Grupas galvenais birojs atrodas Klermonā-Ferānā (Clermont-Ferrand), Francijā. Uzņēmums ir pārstāvēts 170 valstīs, un tā rūpnīcas ir izvietotas 19 valstīs. www.michelin.lv

Papildu informācija:
Ewa Konopka, Michelin Poland pārstāve, tālr.: 48 691 117 472
ewa.konopka@pl.michelin.com
Marcin Sęk, NBS Communications, tālr.: 48 501 938 816, msek@nbs.com.pl
Aleksandra Majchrzak, NBS Communications, tālr.: 48 516 049 818, amajchrzak@nbs.com.pl


1) Aptuvens vidējā degvielas ietaupījuma aprēķins transportlīdzekļiem ar benzīna dzinējiem, salīdzinot ar 4 vadošajiem konkurentiem Eiropas tirgū. Rites pretestības testi, kurus TÜV SÜD Automotive veica 2011. gadā riepu izmēriem 205/55 R 16 V, 225/45 R 17 W (ar riepām, kas bija pieejamas un tika pirktas Eiropas tirgū 2011. gada februārī), aprēķini veikti vidējam MICHELIN riepu kalpošanas laikam, t.i., 45 000 km (iekšējais avots).

2) TÜV SÜD Automotive un IDIADA 2011. gadā veiktie testi ar 205/55 R 16V un 225/45 R 17W riepām, kas pirktas Eiropas tirgū 2011. gada februārī.

3) Salīdzinājums ar 4 vadošajiem konkurentiem tirgū. TÜV SÜD Automotive un IDIADA 2011. gadā veiktie testi ar 205/55 R 16V un 225/45 R 17W riepām, kas pirktas Eiropas tirgū 2011. gada februārī.

Lengvuju automobiliu padangos

lithuanian Michelin Dealerships

Michelin Press Centre