Apmeklējiet mūsu preses centru / 11/30/2011

Jaunā MICHELIN LATITUDE X-ICE NORTH radžotā riepa.

Jaunā MICHELIN LATITUDE X-ICE NORTH radžotā riepa.
Ziemas SUV riepa, kas ļauj autovadītājiem
braukt ar pārliecību.

Jaunā MICHELIN LATITUDE X-ICE NORTH apvieno tehnoloģijas, kas bija pamatā MICHELIN X-ICE NORTH vieglo automašīnu riepas panākumiem, kura jau kopš 2009. gada tiek pārdota Ziemeļvalstīs (Somija, Zviedrija un Norvēģija), Baltijas valstīs un Krievijā.
Jaunā MICHELIN LATITUDE X-ICE NORTH ir pieejama 26 izmēros, no kuriem 19 ir pilnīgi jauni. Kopā MICHELIN 4WD un SUV radžoto riepu piedāvājumā ir 46 dažādi modeļi, kas nozīmē, ka MICHELIN LATITUDE X-ICE NORTH var uzmontēt vairāk nekā 90% šo automobiļu šodienas tirgū. Autovadītāju nodrošināšana ar pārliecību un maksimālu drošību ir MICHELIN mērķis. Salīdzinot ar priekšteci, jaunā MICHELIN LATITUDE X-ICE NORTH sniedz teicamu veiktspēju vairākās jomās:

  • tā saīsina bremzēšanas ceļu uz sniega un ledus par 6%,
  • tā uzlabo vilkmi, uzsākot braukšanu sniegā, par 15%,
  • tā uzlabo sānu saķeri sniegā par 10%,
  • tā samazina rites pretestību par 8%, tādējādi samazinot degvielas patēriņu,
  • tai ir par 5% mazāk radžu, tā samazinot riepas nevēlamo ietekmi uz vidi.

Bremzēšanas ceļš, kas uz ledus un sniega ir par 6% īsāks.
Lai gan radžu tai ir par 5% mazāk (lai atbilstu vides aizsardzības standartiem, kas, kā paredzēts, Somijā un Zviedrijā stāsies spēkā 2013. gadā), MICHELIN LATITUDE X-ICE NORTH ar savu Durastud sistēmu saīsina bremzēšanas ceļu uz ledus un sniega par vidēji 16%, pateicoties līdzsvarotākam radžu izvietojumam – gan gareniski, gan sāniski – starp riepas pleciem un protektora jostas centru.
Vilkme, uzsākot braukšanu sniegā, palielināta par 15%.
MICHELIN LATITUDE X-ICE NORTH riepas protektoram Full Active Tread ir jauna ģeometrija un lielāks lameļu blīvums. Riepai ir par 6% vairāk lameļu un par 64% vairāk protektora bloku nekā priekštecei, un tāpēc tā uzlabo vilkmi, uzsākot braukšanu sniegā, par 15% un sānu saķeri par 10%.

Mazāka ietekme uz vidi.

Jaunā MICHELIN LATITUDE X-ICE NORTH jau atbilst vides aizsardzības standartiem, kas Somijā un Zviedrijā tiks ieviesti 2013. gadā un kas ierobežo radžu skaitu līdz 50 uz vienu perimetra metru (TSFS 2009:90). Šis radžu skaita samazinājums par 5% arī samazina nodilumu uz ceļiem. Tomēr tas vēl nav viss. MICHELIN LATITUDE X-ICE NORTH ir arī GREEN X marķējums, kas liecina par riepas energoefektivitāti. Tas panākts, riepas gumijas savienojumā iekļaujot silīcija dioksīdu, kas palīdz samazināt rites pretestību par 8%.

Radžotas riepas ir vislabākā izvēle, kad temperatūra svārstās starp 0°C un 10°C.
Saķere uz apsnigušiem ceļiem mainās atkarībā no tā, vai sniegs kūst vai ir noblietējies, un tas var mainīties pat dienas gaitā. Saķere uz apledojušiem ceļiem -20°C noteikti nebūs tāda pati kā -5°C temperatūrā. Mainīgi ceļa apstākļi ir galvenais, kas raksturo ziemīgos ceļus. Tā ir problēma, ar kuru saskaras riepu ražotāji. Lai rastu risinājumu šādam izaicinājumam, riepu ražotājam ir jāatkāpjas no tradicionālās pieejas un uzskatiem. Parasti uzskata, ka radzes ir jāizmanto tieši ļoti zemā temperatūrā, bet patiesībā ir pretēji. Radžotās riepas ir vislabākā izvēle, ja temperatūra svārstās starp 0°C un -10°C. Testi, kas veikti reālos lietošanas apstākļos, liecina, ka -1°C temperatūrā bremzēšanas ceļš automašīnai, kas brauc ar 50 km/h, ir 82 metri ar riepām bez radzēm un 33 metri ar radžotām riepām. Tomēr -20°C temperatūrā atšķirība ir tikai seši metri. Līdz ar to radžota riepa, piemēram, MICHELIN LATITUDE X-ICE NORTH ir piemērotāka daudzfunkcionālam lietojumam.
Turklāt, temperatūrai pazeminoties, riepas gumija kļūst cietāka un saķere samazinās. Jaunajai radžotajai MICHELIN LATITUDE X-ICE NORTH riepai ir izmantots īpašs gumijas savienojums un protektora raksts, kas nodrošina teicamu veiktspēju visaukstākajos laika apstākļos.

MICHELIN FULL ACTIVE TREAD

Lielāks lameļu blīvums, izmantojot Stabiligrip tehnoloģiju.
MICHELIN LATITUDE X-ICE NORTH protektoram ir par 6% vairāk lameļu nekā priekštecei. Pateicoties vertikālajiem un sānu iegriezumiem, lameles nodrošina saķeri ar ledu kā spīles. Tās savienojas, padarot blokus stingrākus, tādējādi uzlabojot stabilitāti, vadāmību un bremzēšanu uz ceļa. Stabiligrip tehnoloģija arī palielina riepas nobraukumu un izturību. Tas ir svarīgs apsvērums, piemēram, Krievijā, kur mērojamie attālumi kopumā ir ļoti lieli.

Mainīgu leņķu lameles.
Lameles ir izkārtotas leņķos, kas svārstās no 0° līdz 45°. Tas nodrošina teicamu saķeri visās situācijās neatkarīgi no tā, vai jābrauc taisni uz priekšu vai gaidāms pagrieziens, nodrošinot labāku vadāmību un vieglāku stūrēšanu.

Zāģa zobu tipa protektora bloki.
MICHELIN LATITUDE X-ICE NORTH ir par 64% vairāk protektora bloku nekā priekštecei. MICHELIN ir izveidojis katra protektora bloka galu zāģa zobu rakstā, kas riepai nodrošina efektīvāku saķeri ar ceļu. Tas uzlabo bremzēšanu uz apsnigušiem ceļiem un stabilitāti, izbraucot līkumus pa noblietētu sniegu.

Aktīvi daudzvirzienu pleci ar sniega lāpstas formu.
MICHELIN LATITUDE X-ICE NORTH pleciem ir sniega lāpstas forma, kas nodrošina, ka sniegs tiek virzīts prom no riepas. Tas palielina vilkmi pat dziļā sniegā. Pleciem ir arī daudzvirzienu lameles, kas uzlabo riepas laterālo veiktspēju uz sniega.

Durastud sistēma: mazāk radžu un īsāks bremzēšanas ceļš.
Protektora izveidē Michelin ir piemērojis veselu radžošanas sistēmu, kas balstīta uz trim galvenajiem principiem.

1. Īpaši izgatavota MICHELIN radze.

Michelin ir izstrādājis pats savu radzi, kuras galviņa ir īpaši cieta, un radzes forma ļauj protektoram to aptvert ciešāk.

2. 10 līdz 14 rindas un par 5% mazāk radžu.

Atkarībā no riepas izmēra jaunās MICHELIN LATITUDE X-ICE NORTH riepas protektoram ir 10 līdz 14 radžu rindas, lai nodrošinātu maksimālu saķeri uz apledojušiem ceļiem. Tā kā to izvietojums ir nevainojams, ir nepieciešams par 5% mazāk radžu, un tas palīdz samazināt riepas ietekmi uz vidi. Samazinot radžu skaitu uz savām ziemas riepām, MICHELIN ir kļuvis par pirmo ražotāju, kas ievēro vides aizsardzības noteikumus, kuri, kā paredzēts, Somijā un Zviedrijā stāsies spēkā 2013. gadā. Pateicoties MICHELIN ievērojamajam novatorismam, arī bremzēšanas ceļš ir saīsināts par 6%.

3. Michelin radžošanas metode.

Michelin prasmīgās radžošanas iespējas un automātisko radžošanas iekārtu izmantošana garantē, ka MICHELIN LATITUDE X-ICE NORTH radzes ir iestiprinātas vienmērīgi un pamatīgi. Pateicoties visām šīm inovācijām, 95% radžu ir izvirzījušās par vidēji 1,2 milimetriem, nodrošinot teicamu līdzsvaru starp saķeri un radžu kalpošanas laiku. Garākas radzes tiktu viegli izrautas no protektora, bet īsākas nenodrošinātu saķeri ar ledu. Tāpēc Michelin sniedz vislabāko iespējamo attiecību starp saķeri un kalpošanas ilgumu ziemu pēc ziemas.

 

Stiprāks karkass.
MICHELIN LATITUDE X-ICE NORTH karkass ir pastiprināts, lai teicami izturētu 4WD un SUV automobiļu lielo svaru, turklāt ir palielināta arī sānu sienu triecienizturība, pagarinot protektora mūžu un uzlabojot riepas stabilitāti uz ceļa.

 

 

19 papildu izmēri, lai nodrošinātu piedāvājumu vairāk nekā 90% tirgus.

Oriģinālo izmēru riepas ir optimizētas, lai nodrošinātu lielāku stabilitāti un labāku vadāmību, jo platas riepas nodrošina labāku vilkmi un mazāku nodilumu. MICHELIN LATITUDE X-ICE NORTH jaunais paplašinātais riepu klāsts ir ļāvis saglabāt oriģinālos izmērus ziemas riepu piedāvājumā. Kopumā MICHELIN radžoto 4WD auto riepu klāstā ir 46 dažādi izmēri, sākot no 15 collām līdz 21 collai.

Vairāk informācijas:
Ewa Konopka, sabiedrisko attiecību koordinatore un preses pārstāve, Michelin Polijā un Baltijas valstīs, +48 691 117 472 Ewa.Konopka@pl.michelin.com



Lengvuju automobiliu padangos

lithuanian Michelin Dealerships

Michelin Press Centre